| Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? | |
|
+26skaerias [.N.] Naindou [p.N] Nainpuissant titiss Big D. floozer Tikaf [Sauv] vincent valentine tomtom JoeB Alexbest usa-commander Diabolika [.LCA.W] Lapinou Majiin [Armada] Jester Teq [w.LCA]Pierrot [.N.] Nainvisible Black oraison Banakin Foxy omeg Angelyon Polar [.N.] RoYaL CaNaiN 30 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Diabolika Péparez les boules kies, il va parler !
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 17:54 | |
| | |
|
| |
Majiin [Armada] On suspecte un pingouin de flooder...
Nombre de messages : 508 Age : 31 Localisation : Banlieu nord de ma chambre, derriere ma mine de métal prés de l'univers 50 :D Et En l’occurrence ici Date d'inscription : 13/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 17:57 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 18:00 | |
| | |
|
| |
Majiin [Armada] On suspecte un pingouin de flooder...
Nombre de messages : 508 Age : 31 Localisation : Banlieu nord de ma chambre, derriere ma mine de métal prés de l'univers 50 :D Et En l’occurrence ici Date d'inscription : 13/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 18:02 | |
| A quoi ça sert -> R O H 2 F | |
|
| |
[p.N] Nainpuissant On suspecte un pingouin de flooder...
Nombre de messages : 807 Age : 36 Localisation : dans le 80 Date d'inscription : 21/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 18:06 | |
| le chanteur rohff qui a fait nottament TDSI (turbo diesel sport injection) lol | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 18:56 | |
| | |
|
| |
Nombre de messages : 807 Age : 36 Localisation : dans le 80 Date d'inscription : 21/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 19:35 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 20:12 | |
| | |
|
| |
kinder Pingouin modeste
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 21:02 | |
| Les blues brothers ===> Everybody, Needs somebody To love
looooooool
C'est vrai en plus ! | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Lun 28 Mai - 23:01 | |
| Dj Kyx / Techno is Not dead ! | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 0:11 | |
|
The saints are coming
There's a house in new orlean's It crowld around since then its been a while a million poor boy and know I know I must
I cried to my daddy on the telephone how long now Until the clouds unroll and you come home the line went But the shadows still remain since your descent your descent
Icried to my daddy on the telephone how long now Until the clouds unroll and you come home the line went But the shadows still remain since your descent your descent
The saints are coming,the saints are coming I say no matter how I try, I realisethere's no reply The saints are coming,the saints are coming I say no matter how I try, I realise there's no reply
A drowing sorrow floods the deepest grief How long now Untill a weather change condems belief
The stone says This paternal guide once had his day once had his day
The saints are coming,the saints are coming I say no matter how I try,I realise there's no reply The saints are coming,the saints are coming I say no matter how I try,I realise there's no reply I say no matter how I try,I realise there's no reply I say no matter how I try,I realise there's no reply
| |
|
| |
skaerias Pingouin modeste
Nombre de messages : 128 Age : 35 Localisation : Caen Date d'inscription : 23/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 12:53 | |
| the films / can you trust me (pub peugeot 407) | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 14:09 | |
|
Rihanna Ft. Jay-Z
Umbrella
[Jay-Z:] Ahuh Ahuh (Yea Rihanna) Ahuh Ahuh (Good girl gone bad) Ahuh Ahuh (Take three... Action) Ahuh Ahuh
No clouds in my storms Let it rain, I hydroplane in the bank Coming down with the Dow Jones When the clouds come we gone, we Rocafella She fly higher than weather And G5's are better, You know me, an anticipation, for precipitation. Stacked chips for the rainy day Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine Rihanna where you at?
[Rihanna:] You have my heart And we'll never be worlds apart May be in magazines But you'll still be my star Baby cause in the dark You can't see shiny cars And that's when you need me there With you I'll always share Because
[Chorus:] When there's sunshine, we'll shine together Told you I'll be here forever Said I'll always be a friend Took an oath I'ma stick it out till the end Now that it's raining more than ever Know that we'll still have each other You can stand under my umbrella You can stand under my umbrella (Ella ella eh eh eh) Under my umbrella (Ella ella eh eh eh) Under my umbrella (Ella ella eh eh eh) Under my umbrella (Ella ella eh eh eh eh eh eh )
These fancy things, will never come in between You're part of my entity, here for Infinity When the war has took it's part When the world has dealt it's cards If the hand is hard, together we'll mend your heart Because
[Chorus:] When there's sunshine, we'll shine together Told you I'll be here forever Said I'll always be a friend Took an oath I'ma stick it out till the end Now that it's raining more than ever Know that we'll still have each other You can stand under my umbrella You can stand under my umbrella (Ella ella eh eh eh) Under my umbrella (Ella ella eh eh eh) Under my umbrella (Ella ella eh eh eh) Under my umbrella (Ella ella eh eh eh eh eh eh )
You can run into my arms It's okay don't be alarmed Come into me There's no distance in between our love So go on and let the rain pour I'll be all you need and more Because
It's raining Ooh baby it's raining Baby come into me Come into me It's raining Oh baby it's raining.
| |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 18:05 | |
| Pas besoin de faire tout ça tu sais ^^
The sweet escape / Akon feat je sais plus qui lol
| |
|
| |
Foxy Pingouin modeste
Nombre de messages : 285 Age : 32 Localisation : La Côte D'Azur^^ Date d'inscription : 09/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 18:06 | |
| GARBAGE--->piste 1... | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 18:09 | |
| Le bruit de la partie de pes 6 que font mes potes ^^ | |
|
| |
skaerias Pingouin modeste
Nombre de messages : 128 Age : 35 Localisation : Caen Date d'inscription : 23/05/2007
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 19:57 | |
| wher'd you go / fort minor | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 23:26 | |
| Le bruit de chuchotement de mes parents parlant du bulletin de 3è trimestre ^^ | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 23:50 | |
| c'est pas du chuchottement que tu dois entendre c'est des hurlements^^ (enfin c'était mon cas j'espère pas le tient) | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mar 29 Mai - 23:56 | |
| - Diabolika a écrit:
- Pas besoin de faire tout ça tu sais ^^
The sweet escape / Akon feat je sais plus qui lol
c'est gwen stefani Ft. Akon je sais que j'ai pas besoin de faire tout ca mais ca fais mieux pis si on s'ennuie on peut chanter devant l'ordi en se croyant bilingue^^
The police - Roxanne
Roxanne You don't have to put on the red light Those days are over You don't have to sell your body to the night
Roxanne You don't have to wear that dress tonight Walk the streets for money You don't care if it's wrong or if it's right
Roxanne You don't have to put on the red light Roxanne (Put on the red light) Roxanne
I loved you since I knew you I wouldn't talk down to you I have you to tell just how I feel I won't share you with another boy
I know my mind is made up So put away your make up Told you once I won't tell you again It's a bad way
Roxanne You don't have to put on the red light Roxanne (Put on the red light)
| |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mer 30 Mai - 0:16 | |
| J'écoute la chanson que t'es en train d'écouter lol ! En fait tu m'as donné envie de l'écouter donc bon ^^
| |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mer 30 Mai - 1:05 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mer 30 Mai - 1:07 | |
| Oui enfin tu mets le titre, tu vas sur http://radioblogclub.fr et pis tu tape et c'est bon lol ^^
Last night / P diddy
| |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mer 30 Mai - 1:20 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? Mer 30 Mai - 1:22 | |
| Kelly Clarkson / Because of you ! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? | |
| |
|
| |
| Qu'est ce que vous écoutez en ce moment ? | |
|